Subject: C-34/24
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Mar 2024 13:30:02 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/93
Kohtuasja number: C-34/24
Vastuse kuupäev: 15.03.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kahjustava sündmuse toimumise koht; kohtualluvus;
konkurentsiõiguse rikkumine; konkurentsiõigusega seotud kahju hüvitamise
nõue; turgu valitseva seisundi kuritarvitamine
Õiguslikud vormid: ELTL artikkel 101; ELTL artikkel 102; määrus (EL) nr
1215/2012

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7466

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium